Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 16:05:08 +0200

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/12051 
aadressile Tartu maakond, Haaslava vald, Koke küla // Kastre vald, Kuuste 
alajaam, Tartu maakond, Kastre vald, Koke küla, Kuuste alajaam (Kuuste AJ 
110 kV, Alajaama juhtimishoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerija kinnitusel on Transpordiameti 
märkused/ tähelepanekud lahendatud. Palume kooskõlastust ilma täiendavate 
märkusteta.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27262853>  (menetlus nr: 
454670), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KALVER KÜNNAPUU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister